.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضبط 14 تن فرآورده غیربهداشتی دامی در خراسان شمالی

مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: در سال جاری توسط بازرسان بهداشتی دامپزشکی خراسان شمالی بیش از 14 تن فرآورده‌های غیربهداشتی دامی در این استان ضبط شد.

مجید روحانی‌نژاد با اشاره به 213 مورد نمونه‌برداری‌ برای انجام آزمایشات مختلف اظهار داشت: در همین مدت 12 پروانه بهداشتی برای اماکن دامی شامل؛ دامداری‌ها، مرغداری‌ها، آبزی‌پروری‌ها و زنبورداری‌های خراسان شمالی صادر شده است.
وی گفت: 27 مورد پروانه اشتغال به حمل دام زنده و فرآورده‌های خام دامی نیز طی این مدت از سوی این اداره کل به متقاضیان ارائه شده است. روحانی‌نژاد همچنین با تشریح عملکرد دامپزشکی استان در مبارزه با بیماری واگیر دامی و مشترک بین انسان دام اظهار داشت: بروز بیماری‌های مشترک از قبیل سل و هاری در جمعیت دامی استان کاهش چشمگیر داشته و حتی در مواردی به صفر رسیده است.
وی تلاش‌های کارشناسان اداره کل دامپزشکی در ارتقای بهداشت عمومی جامعه و همکاری‌های بین بخشی مسئولان استانی و شهرستانی را از علل تحقق این مهم عنوان کرد. مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اهمیت کار دامپزشکی اظهار داشت: دامپزشکی با عمل به رسالت خود، سلامت دام‌ها و به تبع آن سلامت غذای مردم تضمین را کرده است.
وی خاطرنشان کرد: تقویت و حمایت از سازمان دامپزشکی کشور در سطح کلان ارتباط مستقیمی با سلامت جامعه دارد چراکه اگر دامپزشکی با اطمینان خاطر به وظایف و رسالت خود عمل کند سلامت دام‌ها و به تبع آن سلامت غذای مردم تضمین می‌شود. فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.